poniedziałek, 8 lipca 2013

Nowy dzień z Psotką.

Obok domu mam park i tam właśnie chodzę na spacerki. Dzisiaj także tam byłam. Pierwszo zobaczyłam kolegę Psotki, o którym już wspominałam (Max). Psotka się z nim bawiła, ale później zaczął na nią skakać więc trzymałam ją na smyczy. Jest to bardzo przyjazny piesek i jednak się pomyliłam, ponieważ w tamtym poście napisałam że to jest Cocker spaniel a dzisiaj się zapytałam jego właścicielki to powiedziała że to spaniel. Później natomiast przyszła do parku suczka nie wiem jakiej jest rasy, ale na pewno jakiś piesek myśliwski. Niestety suczki siebie nie "trawią i musiałam iść do domu i trzymać Psotkę na smyczy ponieważ się gryzły. Psotka jest towarzyskim pieskiem, ale ta suczka nie umiała się z nią bawić. Psotka jest bardzo energiczna i dominujaca, natomiast ta suczka jej nie polubiła. Za bardzo się do niej pchała. 
No właśnie i to jest Psotki wada :
- energicznośc
-dominacja
- nachalność
Ale ja kocham tego pieska i nie oddam za żadne skarby :D
Wlaścicielka Maxa powiedziała, że ona z chcęcia by mi ją zabrała, ale ja jej nie oddam.
To koniec na dziś. Idę na sesyjkę zdjęciową. Cześć. ^_^
Zdjęcie własnego autorstwa.

2 komentarze:

  1. Twój psiak jest bardzo podobny do mojej Sabci!
    I zachowanie podobne... Mój psiak jednak jest jeszcze agresywny w stosunku do innych zwierząt szczególnie psów i nie wiem jak ją tego oduczyc ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele jest takich psów podobnych do naszych <3
    Zachowanie? Możliwe. Mojej Psoty nie można opisać to trzeba zobaczyć XD
    Jeżeli twój pupil to pies to radzę go przyzwyczajać do suczek, a jeżeli to suczka to do psów. Nie radzę łączyć suczki z suczką, ponieważ to nie jest dobre dobranie ( moja Psotka pogryzła jedną suczkę, natomiast wszystkie pieski lubi) Nie spinaj się jak twój piesek pobiegnie do innego pieska on to wyczuje i będzie chciał Cię bronić. Proś właścicielke innego pieska, żeby nastawiła psi zadek haha... żeby się powąchali i nie patrzyli w oczy to najczęściej ich prowokuje.
    Jeżeli chcesz jakiś rad ode mnie pisz. Mogę ci podać moje gg wtedy możemy popisać o problemach twojego pieska :D

    OdpowiedzUsuń