środa, 4 grudnia 2013

Czym jest rodowód?

Witam Was ;**
Mam kilka nawet ciekawych tematów na bloga, które na pewno wykorzystam na moim blogu. Mam nadzieję, że się Wam spodobają :D
Dzisiejszym tematem będzie wyjaśnienie, czy tam definicja (jak kto woli) rodowodu :)
Przejdę do tematu :
Rodowód przez wielu z Nas, przez posiadaczy kundelków oraz również kiedyś mnie, uważany jest za niepotrzebny papierek, ale w rzeczywistości tak nie jest. 
Jeżeli ktoś chce występować na różnego typu psich konkursach, wystawach itd. musi mieć rodowód (tylko i wyłącznie jeżeli to są rasowe wystawy). 
Rodowód świadczy o pochodzeniu psa, o tym jakiej rasy jest piesek, czy jest rasowy i jakiej jest rasy, jaki będzie miał charakter, wygląd itp.
Kupno szczeniaka bez rodowodu nie ma gwarancji rasowości, a więc jeżeli kupujemy pieska z hodowli musimy się upominać o rodowód, bo czasami jest tak, że kupujemy pieska za bardzo wysoką cenę, podobnego do danej rasy i sprzedawcy zapewniają, że ten szczeniak jest rasowy, a tak na prawdę nie jest i wyrośnie na całkiem innego psa.
Rodowód świadczy o tym, że rodzice szczeniaka byli przynajmniej 3 razy oceniani przez ekspertów, nie tylko pod względem wyglądu, ale także charakteru i tego typu ważnych rzeczach. 
Przez rodowód wiadomo, że szczeniak został obejrzany przez osobę znającą się na rasie, został zaszczepiony i odrobaczony, a wszystkie wady zostały odnotowane w Karcie przeglądu miotu.
OGÓŁEM RODOWÓD TO POTWIERDZENIE, ŻE DANE ZWIERZĘ JEST RASOWE. ;3

Troszeczkę Was pozanudzałam, ale jest to post dla osób, które nie wiedzą co to rodowód i chcieliby się dowiedzieć. Może nie napisałam wszystkiego, ale mam nadzieję, że Wam się to przyda. Życzę miłego dnia ;*

A tutaj przedstawiam Wam wzór rodowodu :





7 komentarzy:

  1. Fajny blog!zachwile zaobserwuje. Jeśli chcesz możesz zajrzeć na mój blog choć pisze od niedawna mam nadzieje ,że cię zainteresuje:kamilamojpsiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zobaczę, dziekuje za obserwacje :3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A książeczka nie wystarczy? Ja dla swojego mam książeczkę i tam jest napisane jak się nazywa, rasa, data urodzenia itp. Są tam również kiedy był szczepiony ostatnio i wgl. Nie wystarczy to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Treściwy i rzetelny artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenne informacje, które warto znać

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam, podziwiam, polecam za rzetelność i wiedzę

    OdpowiedzUsuń