niedziela, 1 grudnia 2013

Jak zrobić zabawki i akcesoria własnoręcznie? Cz.3

Hej :*
Ostatnio prosiliście mnie o to abym zrobiła post jak wykonać zabawki własnoręcznie, a więc postanowiłam go napisać dzisiaj według Waszej prośby :)
Przepraszam Was bardzo, że nie piszę już tak często notek jak kiedyś no ale już nie mam ciekawych tematów do przekazania, a wy się nie udzielacie za bardzo, nie piszecie o czym chcecie posty.
Teraz mam bardzo dużo sprawdzianów i muszę się uczyć, więc także nie mam za dużo czasu aby przesiadywać na laptopie. :P
Przejdę do tematu:

1. Kula smakula- weź piłkę tenisową. Zrób w niej małe i duże dziurki, przez które będą mogły się przedostać smakołyki. Wsadź do środka kilka smakołyków i podaj pieskowi. Piesek turlając, gryząc i rzucając będzie próbował wyciągnąć zawartość.

2. Grzechotka - weź butelkę plastikową (może być mała albo duża w zależności jaki Wasz pies jest.
Zróbcie w butelce dziurki i wsypcie tam smakołyki. Pies będzie chciał wyciągnąć ze środka smakołyki :D
Możecie także połączyć dwa przezroczyste kupeczki taśmą i tam wrzucić smaczki.

3.Worek z niespodzianką - Weź worek, który Twój piesek będzie umiał rozszarpać. Umieść w nim watę albo sianko. Do tego wszystkiego włóż kości, smakołyki lub kiełbasę (włóżcie co tylko chcecie albo co Wasz pies uwielbia )
Dajcie tego dużą ilość, żeby pies nie żałował, że to rozwalił. Taki woreczek powieście sznurkiem na drzewo, ale tak żeby Wasz piesek dosięgnął i nie musiał do tego skakać. Piesek będzie miał ciekawe zajęcie na dworze :*

4. Smakowita szyszka - Na ogrodzie lub w lesie znajdźcie dużą szyszkę, chyba że Wasz piesek jest malutki.
Do tych dziurek w szyszce powkładajcie mięsko lub smakołyki. Podajcie psu aby się tym pobawił, piesek będzie z chęcią wyciągał smakowite kostki z szyszuni :)

Życzę miłej zabawy.
PS Spodziewajcie się 4 części tego posta bo mam jeszcze troszeczkę pomysłów. 

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne pomysły thx ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, robię to co lubię i sprawia mi to przyjemność, a przekazywanie Wam swojej wiedzy z takim powodzeniem to dla mnie coś wielkiego, po prostu zaszczyt :) I jeszcze Wam się podoba :) Dziękuje, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Spoko że poruszasz taki temat, nie wszystko trzeba kupić

    OdpowiedzUsuń