poniedziałek, 27 stycznia 2014

Najpopularniejsze problemy z psem - część 1.

Pierwsza część "Najpopularniejsze problemy z psem" będzie mówić o ciągnięciu na smyczy.
Postanowiłam, że zrobię 8 części takich postów :) Mam nadzieję, że Wam się to spodoba :D

Ciągnięcie na smyczy :

Ciągnięcie na smyczy jest bardzo dla nas męcząca, a zwłaszcza wtedy kiedy mamy ogromnego psa, który ma dużo siły i może pociągnąć nas za sobą. Ciągnięcie za smycz, aby zapanować nad psem oraz wydawanie komendy to zły pomysł ze względu na nieodpowiednią kolejność. Najpierw wydaj psu komendę "noga" (chyba, że Twój pies nie umie takiej komendy, to musisz go nauczyć :/) i daj mu chwilę aby zareagował. Możesz także klepnąć ręką w udo to bardziej zachęci psa do przyjścia. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to lekko szarpnij za smycz. Pamiętaj, że psy szybko się uczą.

Takim sposobem możecie nauczyć psa ładnego chodzenia na smyczy.. Pozdrawiam, całuski :*

A to taki psiaczek na pocieszenie i przypomnienie lata :)

Zdjęcie pobrane z internetu :)

14 komentarzy:

  1. kiedy nowy post???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to miałam dużo nauki i przez to troszeczkę zaniedbałam blog, ale spróbuje w najbliższym czasie coś opublikować, tylko oczywiście muszę ciekawy temacik wymyślić :) Pozdrawiam :*
      Cieszę się, że chcesz czytać moje notki :)

      Usuń
  2. W tym roku wybieram się nad morzem, oczywiście jako miejscowość na wypoczynek wybrałam Pobierowo. Jest tam dużo lasów sosnowych, w których są pobudowane domki i pensjoanty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Pani wybrała... Jeżeli jedzie Pani z pieskiem to na pewno mu sie spodoba, bo ja niestety nie mogę zabierać pieska ze sobą na wakacje :/

      Usuń
  3. A ten prawie taki sam, fotka
    http://abc7.pl/askfm/7ece8d080f/829c4eda27e8cb564f81/dc38f2ac0181d8b79188

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, też miałem takie problemy. Z tym że mnie łatwo przyszło rozwiązanie, bo śledziłem to forum: http://www.mojpies.com/ Teraz już zawsze tam proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ice Klima http://www.ice-klima.pl/ - profesjonaliści pełną gębą. Prowadzą kompleksowy serwis klimatyzacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie niestety jednym z problemów w posiadaniu psa jest to że jego zapach nie zawsze jest ładny i poza tym wszędzie jest pełno sierści. Dlatego bez zastanowienia wstawiłem oczyszczacz powietrza zdrovi, aby nie było już więcej takich zapachów i w sumie to wszystko się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis. Dużo pomocnych informacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że poruszasz takie istotne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle interesujące są te informacje.

    OdpowiedzUsuń