sobota, 23 marca 2013

Imiona dla suczki.

Przepraszam Was bardzo, że nie wchodziłam i nie pisałam na blogu nowych postów przez kilka dni, ale niestety internet mi się popsuł i nie miałam możliwości wejścia. 

Dziękuje Wam serdecznie za wszystkie głosy oddane na mojego pieska w konkursie. Dzięki Wam zdobyłam 2 miejsce i bardzo z tego powodu się ciesze. Serdecznie Wam dziękuje.
To juz wszystko o czym chciałam Wam napisać. Zachęcam do przeczytania dzisiejszej notki jeżeli macie problem z wybraniem imienia dla suczki.

Psotka
Sunia
Selena
Samanta
Tina
Tosia
Kama
Sara
Dusia
Mima
Pusia
Domi
Dasia
Mini
Moli
Shanel
Doli
Raszel
Sonia
Silva
Misia
Shilla
Emi
Megi
Aza


Jeżeli jakieś imiona mi jeszcze się przypomną na pewno Wam napisze. Przepraszam, że tak mało ale nie mam  dzisiaj humoru do pisania. Pa :D




3 komentarze:

  1. Misia, Shilla , Emi, Megi jeszcze :D

    POZDRAWIAM :**

    Ps Super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo. Staram się :D Oczywiście zaraz dodam te imionka ^_^

    OdpowiedzUsuń