sobota, 9 marca 2013

Komendy jakie umie Psotka.



Ponieważ bardzo mi się nudzi, a Psotka jest na zewnątrz napisze Wam notkę czego nauczyłam pupila do tej pory. A więc Psotka umie takie komendy jak:


-leżeć

-siad (trochę zapomina, ale teraz jej częściej tę komendę zadaje i jej się przypomina)

-zdechł pies (jeszcze nad tym trochę pracuje, ale jak jej pokaże palcem to już wie o co chodzi)
-proś
-hop
-nie!
-daj łapę (czasem nie chce mi dawać, nie wiem czemu ale ona gryzie jak chce się dotknąć jej łapek)
-zostań, nad którym jeszcze pracujemy
I to chyba już wszystkie komendy. Umiała trochę więcej komend, ale niestety pozapominała. Jest ona bardzo leniwa i woli się bawić niż uczyć, ale jak się uprę to ją czegoś można nauczyć. Jeżeli chcecie wiedzieć na czym się wzoruje w uczeniu Psotki komend to uczę się z Psiego Świata. Jest to bardzo fajny kanał na YouTube, z którego bardzo często korzystam. Jeżeli nie mam pomysłu na nową sztuczkę to korzystam z bardzo ciekawej strony. Jest to strona psiesztuczki.pl. Tą stronę także bardzo polecam. A oto moja sunia podczas wykonywania komendy siad : 


Zdjęcie własnego wykonania :D

1 komentarz: